fredag 17. juli 2009

Dag 11 - 17. juli

Ca 25 km i dag. Kjenner gårdagen i beina. Jeg har tatt inn i et hus
som eies av samer. Det er ikke folk her, men tok sjansen allikevel.
Det står en fin kåte utenfor, men jeg valgte å snike meg en plass
inne i huset. Er i Reisa nasjonalpark, og dermed i Troms fylke. Godt å
være ferdig med finnmarka, med gåing i mye skog uten stier. Krysser
øverst i Reisadalen i morgen, og vil følge finskegrensa opp til
Halti...høyeste grensefjell mot Finland! Kroppen fungerer fint, og
holder fart til vel 70 dager. Den skal justeres til 80 dager! Rekorden
jeg har hørt er 67 dager, og ikke 58, som Hans nevner! Jeg vet ikke om
den turen ble gått utelukkende innenfor Norges grenser!?Å holde meg
kun i Norge er et av mine mål på denne turen...selv om det gir noen
ekstra utfordringer. Men de kommer vi tilbake til :)
Bildet er av kåta utenfor i Reisajavre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar